tirsdag den 21. juni 2011

Første Layout

Historien kort. Meget imponeret over min venindes creationer  - er min beslutning nu at starte selv... Så hele min sommerferie gik med at shoppe i diverse hobbyforretninger og Web-shops uden at vide af hvad der skulle bruges. Dog var der en ivrig sms-dialog med Diana.... da hun jo måtte fortælle mig hvad alt skulle bruges til... Efter store indkøb blev aftalen at mødes til min første scrap-aften hos Diana.
Kom ved 18 tiden...aftalen var nemt mad (som ikke skulle stjæle tiden) og her er så resultatet. Vi var færdige kl 2 om natten...

Det er min kusine som har fundet manden i sit liv. Jeg har brugt bid af deres slør bag billedet og til ris pose. Monogrammet er et de selv har fået tegnet og som var en del af indbydelsen. Syntes faktisk selv at det var et godt premier-layout....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar