tirsdag den 21. juni 2011

Scrap'n'dream - Min første

Diana meldte mig til min første scrap-messe. Scrap'n'dream i efteråret 2010. Puha jeg havde præstationsangst. Diana fortalte om alle de dygtige scrappere som ville komme. Her lærte jeg så yderligere 2 at kende - som idag er en del af mit scrap-netværk. Lone og Jannie - velkommen i mit liv.
Her sad to kvinder - som bestemt kunne deres kram... så det var bare at lure dem af.... og huske huske..
I scrap verdenen må man nemlig gerne "abe efter" - eller "lifte" som det så lovligt hedder.
Vi kom kl 9 - og gik hjem kl 21. Det var 12 stive timer....som gik lige så hurtigt som et fingerknips. En masse indkøb samt 2 layouts blev det til....2 stks som jeg faktisk selv er stolte af - de svinger i farverne  - og de er bare blevet som jeg ville have dem....
Dette er ungerne og mig i Papegøjeparken på Gran Canaria i 2006.
Jeg vidste jeg skulle lave et layout med dette billed af alle papegøjerne - så jeg for-indkøbte en masse fjer. - for det mente jeg at det skulle der til....for ca 50 kr... Det endte med at jeg klippe 3 halvt over og satte i hjørnet - FOR DE SKULLE MED:::


Næste layout er fra Frankrig - Jeg havde lært at "distresse" kanter så den skulle have hele armen nu. Meget stolt af dette billed. Synes farverne spiller  - og det ser godt ud med muslingerne på.
Den kvikke vil bemærke min overdosis af sommerfugle på disse 2 layouts - Det er nemlig min første punch - så den skulle bruges......-)

Det er Tanja og Natasja som sidder for enden af vandfaldet- i Frankrig.

1 kommentar:

  1. Hvor var det godt Diana hev dig med!!
    Det eneste jeg så til dig på din første tur til SAM, var når du skulle af med nogle af ALLE dine nye indkøb og så til sidst, da der skulle pakkes sammen, meeeeeeen det er der heldigvis lavet om på siden ;o))
    Det er jo super flotte layouts du laver, glæder mig til at se mig mere og til måske snart at scrappe sammen igen :o)

    SvarSlet