søndag den 26. juni 2011

Konfirmation Kjolen

Lone fra "scrap-kliken" havde inviteret til scrap weekend på sin efterskole - Rigtig god ide - Vi var alle vilde - Desværre kunne jeg kun søndag - men hyggeligt det var det - som altid....En ting er sikkert - skal jeg ændre retning i mit liv sådan jobmæssigt - så bliver det ikke på en efterskole...Hold k... hvor kan de larme...

Når man har en pige der skal konfirmeres så er udvalget jo stort - og hvor har vi været meget rundt.
Denne "kjole" blev til nederdel og corsage. Det var lige hittet.
Så kunne jeg få brugt min nye Gine fra TH - juhu den er bare god.

Desværre gør farven sig ikke så godt - Tror jeg bliver nødt til at tage det om i bedre sollys.... For Layoutet er faktisk lyselilla....:-)

1 kommentar:

  1. Næee du også begyndt at putte noget på bloggen.. Velkommen.. Hvor er det et lækkert LO... Men det du jo kanon til så jeg til SAM. Super ide med regningen, så kan man om 40 år sidde og tænke... WQW hvor billigt.. Jeg har fået lavet lidt kort i sidste øjeblik og selvfølgelig glemt at tage foto.. typisk. Men ligger også vandret i butikken lige pt. Håber du kigger op en dag. ellers ses vi jo til sam. kommer du forresten til tåstrup ?? knus

    SvarSlet