søndag den 26. juni 2011

Konfirmation Kirke

I mit tidligere skrap-bogs liv har jeg lavet bøger til Konfirmationer og Bryllupper og Barnets bog, på den lidt mere "primitive" måde.
Efter at have lært flere tricks - har jeg sat mig for at lave en fin mappe over min store datters konfirmation. Det er godt nok i 2009, men bedre sent end aldrig.

Stine fra Love2Scrap - har lånt mig sin mappe med konfirmation fra hendes datter - det var godt at se nogle oplæg - så jeg har liftet lidt...
Birthe fra "scrap-kliken" - har vist mig modellen med Layouts og sider med billeder sat sammen  - så mappen bliver fuldendt. Takker Birthe - for den gode ide.

Så det var helt klart hvad jeg skulle lave til min anden SAM - Det var bare at gå igang.
Her er forsiden  - Det er Tanja med præsterne samt billed af den kirke som hun blev konfirmeret i. Det store K har været ude for en hel del inden det blev sat på. Stemplet, Utee'ed, og det hele pillet af igen - med det resultat at det så helt rustent ud.- så det blev helt pænt.

Tanja var på konfirmationslejr - dvs væk en hel uge - istedet for at gå 2 timer hver uge.- Rigtig smart måde de gør det på her i Brøndbyvester Sogn. På den lejr skulle hver især selv skrive deres egen trobekendelse. Her er hvad Tanja kunne finde på....

Fra Kirken skulle Tanja køres af sin Onkel Michael som har en flot Mercedes. Han havde sørget for 2 kolde colaer - upfront.... Coca Cola mærket har jeg klippet ud af en dåse - det ser faktisk godt ud når man kigger nærmere på det.- Så her er et godt tip - til "vedhæng" el "påhæng"
Bagefter jeg var færdig med dette LO - ærgrede det mig at jeg ikke havde sat 3D puder under rammen - det ville have givet en god effekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar