torsdag den 23. juni 2011

Min første SAM

I november 2010 var jeg til min første SAM - ja hende Diana sørger godt for mig...Hun hiver mig med alle steder....Tak Diana.
SAM er 2 dages messe - men MANGE shops omkring en. Man kan simpelthen ikke undgå at bruge penge. Jeg blev udsat for så mange MUST-HAVES. Puha.
Udover at bruge penge - fik jeg udvidet mit scrap-netværk yderligere  - med nye søde piger/damer. Her lærte jeg Line,  Rikke, Birthe, Tanja og en mere(kan ikke huske navnet) at kende...Fantatiske kreative tøser, - med gode ideer. Tak fordi jeg måtte komme ind i jeres verden også.
De "gamle" kendinge var der også - super at møde jer igen.
Jeg valgte at deltage på et kursus som viste hvordan man lavede albummer. Dette var et album med juleopskrifter. Kursus varede 2 timer... Liiiige kort nok til at kunne følge med..Men det lykkedes. Mange gode ideer igen - uhhh hvor man lære..

jeg mangler lige at tage billeder - de kommer hurtigst muligt....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar