torsdag den 23. juni 2011

Min anden Scrap'n'dream

Scrap'n'dream foregår i Tåstrup - her er softice og frugt og rigtig god mad - Det er jo et godt lokkemiddel til at komme - meeenn....fantatisk at have muligheden for at scrappe i en hel dag.... uden nogen forstyrrelser, andet en tøsegruppen som sidder og klapper hver gang når nogen har et færdigt project.
Efterhånden har jeg fået samlet en masse udstyr - så det kræver så sin vogn at få alt med. Jeg startede dagen med at gå ind af døren og så svinge hurtigt med min kuffertvogn - så alle ting faldt af....
......Ja her kom jeg så...... Godmorgen....Nu er jeg her.......

Men scrappe og shoppe....det kom vi alle til igen....samtidig med hygge. Skønt skønt.
Her er hvad jeg fik kreeret denne dag.
Første Layout er lavet på baggrund af en maske jeg lavede til vores julefrokost på arbejdet. Da jeg bruger briller, er det ikke nemt lige at købe masker. SÅ jeg måtte jo lave min egen.
Den blev skide go' og vandt også en præmie. Jeg var selv stolt - så tænkte at jeg måtte sætte den på et LO. ,  - selvfølgelig med et billed af mig - med masken.
Her er resutatet.
og lige et billed tæt på - for at se blomsterne  - som er lært hos Lisa i Scrapfactory.

Nåede også et LO mere. Dette er af min Mor og Far fra de var unge. Kan rigtig godt li alle de brunlige farver - lys som mørk -  som er blandet sammen. Det passer godt til disse sepia billeder. Det er meget pyntet - men jeg synes det er så flot, det hænger sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar